Sunday, July 12, 2009

MARI MENJAWAB


30 soalan ???

1. Bekas kekasih saya adalah : bekas tupewer
2. Saya sedang mendengar: bnyi ekon
3. Mungkin saya patut: buat xtau
4. Saya suka: Menyayangi && disayangi .
5. Sahabat-sahabat baik saya: smua yg kwn ngan saya
6. Saya tak faham: soalan ni
7. Saya kehilangan: confident
8. Ramai yang berkata: bla bla bla
9. Makna nama saya: ntah..lupe..nti la tnye ustazah
10. Cinta itu adalah: Universal .
11. Di suatu tempat, seseorang sedang: Menjawab soalan tag ini juga .
12. Saya akan cuba: Jawab soalan ini .
13. Ayat SELAMANYA membawa maksud: Sampai bila-bila .
14. Telefon bimbit saya: Berusia7.tahun
15. Bila saya terjaga dari tidur: Saya menggeliat && tengok hp . hihi .
16.Saya paling meluat apabila: Melihat && mendengar sesuatu yang meluatkan .
17. Pesta/Parti adalah: menambah dose..haha
18. Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah: Anak haiwan . haha . :D
19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah: kanak2 ribena ((:
20. Hari ini: Saya menjawab soalan tag ini .
21. Malam ini saya akan: Tidur .
22. Esok pula saya akan: Pergi sekolah && belajar .
23. Saya betul-betul inginkan: future yg bgus
24. Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini ; wa..jerawat..gunakan la OXY
25. Pusat membeli-belah atau arked permainan: mainan kat shoping complex
26. Makanan Barat atau Jepun: Makanan kampung . (:
27. Bilik yang terang atau gelap: Gelap (hehe).
28. Makanan segera adalah: Makanan cepat
29. Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang: luf u..take cre
30. Siapa yang anda nak tag: tag dirisendiri la

No comments:

Post a Comment